rni mud sy nak ckp pasl.LOVE.
huhu.
ape anda fhm dgn pktaan tuh?
huhu.
tp ak hnye phm apa itu KEBAHAGIAAN.
hehe.
kbhgiaan adlh 1 prasaan yg kite rse bsame org yg kite syg n suke,dlm mase susa,sng.sdih n heppy.
cinta nih easy to begin but hard to end.
sejak 2 mnjak ni taktw la rjen plk g tgk love qoute.
huhu.sje mgade2.
I love you, not for what you are, but for what I am when I am with you
hah.mksdnye ap ek.sy syg awk bkn sape awk tp sape sy ble bsame awk.huhu.ak xphm loh..haha.
If you love me, let me know. If not, please gently let me go
This day I will marry my friend, the one I laugh with, live for, dream with, love
haha yg nih xleh blah.tp btol r.kite kne kwen dgn org yg kite wat kwn n kkasih.huhu.
n kite bley jd dri kite sndri dgn dy.
Two lives, two hearts joined together in friendship united forever in love
nih pon lbey kurg sme je kot.huhu.
hehe.sgt awl sy bgn pg nih.
perlukah llki gntle??
klo gntle tp mnyakitkn aty watpe kn.
haha.
i dun like be hurting n hurting sumone.
huhu.
ceyh cm promote dri yg dah sdia laku.huhu.

0 0 budak happy:
Post a Comment